streda 26. júna 2013

24 HODINOVÉ MTB PRETEKY V BELÉJ

Už na začiatku roka bolo dohodnuté, že natočím a zostrihám video z cyklistickej akcie s názvom Festina 24h MTB (link), ktorá sa konala 15.-16.6.2013. Už minulý rok som mal tú česť zostrihať 24 hodinové preteky a bola to veľmi dobrá skúsenosť. Nakoľko som si pred nedávnom zaobstaral slider a objektív s lepšou svetelnosťou, očakával som, že moje zábery budú lepšie ako z minulého roku. Keďže objektív na trati spĺňal moje požiadavky, ostal som tam celú noc bez spánku a zbieral vhodné zábery. Mal som dokonca aj to šťastie zachytiť v lese líšku a kuny. Použil som aj GoPro kamery, ktoré som dal dvom jazdcom. Záberov som mal teda požehnane a samotné strihanie trvalo 4 dni. Výsledné video má 12 minút a vytvoril som doň špeciálnu animáciu loga podujatia. Táto animácia mi trvala približne 5 hodín kým bola hotová.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára