nedeľa 5. januára 2014

ŽILINSKÝ OHŇOSTROJ

Keďže sa plány na Silvestra nevydarili, rozhodol som sa natočiť ohňostroj v Žiline. Nemal som záujem byť v jeho blízkosti a najlepšie útočisko mi ponúkal kopec Dubeň, situovaný oproti mestu. Na jeho vrchu je vysielač, na ktorý som pôvodne chcel vyliezť, aby som bol nad výškou stromov a mal pekný výhľad. Lenže vysielač objímal ostnatý drôt a na vrchu sa skrývala kamera. Nápad teda padol. Zvažoval som ísť ešte na kopec Stránik, ale to by bolo už ďaleko od dejiska. Rozhodol som sa teda, že ohňostroj natočím z kraja Dubňa, kde boli vysekané stromy. Výhľad bol akceptovateľný. Očakával som že na polnoc nebudem jediný, ale mýlil som sa. Na kraji kopca, neďaleko Budatína som bol úplne sám. Najviac som sa obával svetelnosti objektívu. Aj keď mohla byť lepšia, bol som s ňou spokojný a nahral celý Žilinský ohňostroj. Do troch hodín som ho rýchlo a jednoducho zostrihal a sprístupnil verejnosti. Odozva bola celkom pozitívna.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára