piatok 28. decembra 2012

Rok 2012

Jednoznačne sa jedná o môj najlepší rok, či už z cyklistického hľadiska, či z filmovacieho, alebo školského. Za sebou mám neuveriteľné projekty, ktoré boli úspešné a môžem sa nimi pýšiť. Zvažoval som preto spraviť Review 2012. Ale až keď som si všimol, že na GoPro stránke vyvolávajú k masovému strihaniu individuálnych akcií za rok 2012, tak som sa do toho pustil čo najskôr. Jediný háčik. Zostrihal som len zábery z GoPro kamery. Canon, alebo Sony som vynechal. Videjko som stihol zostrihať za jeden večer, potom, čo som si vybral vhodnú skladbu. Nešlo mi o žiadne chronologické zostavenie. Čisto náhodný a dynamický strih zakončený mojim najúspešnejším projektom, IKAROS. Okrem iného som tam samozrejme vložil zábery z Islandu, korčulovania, bajkovania, lyžovania, timelaps a rôzne iné blbosti. Jedinú chybu, čo som v celom našiel, bolo, že som niekedy natáčal ako 25fps a inokedy ako 29,9fps. Čo mi ani neide do hlavy, prečo sa to dialo. V budúcnosti musím byť opatrný, lebo z 25fps videa zrenderovať 29,9 fps robí riadne nepríjemnosti.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára