nedeľa 30. decembra 2012

ZOOMOVACIA POMÔCKA

Nakoľko mám problém z plynulým zoomovaním počas natáčania, chcel som nájsť niečo čo mi umožní plynulejšie ovládať krúžky na objektíve. Samozrejme že také lepšie stály obrovské peniaze a bolo nevyhnutné to namontovať na špeciálny stojan. Možno v budúcnosti by som sa podujal aj na také riešenie. Každopádne som hľadal ďalej a narazil som na tzv. Focus Level. Bola to lacnejšia alternatíva a na propagačných videách na vimeo to vyzeralo celkom sľubne. Tak som si ju teda objednal a nedávno mi aj dorazila. Z veľkým očakávaním som ju od-testoval. Úprimne povedané, čakal som trošku viacej. Na statíve sa táto páčka správa lepšie. Ale možno že si len musím na to zvyknúť. Uvidíme. Ak by mal niekto záujem, za 15€ (vrátane poštovného) viem zohnať hocikomu túto páčku, stačí mi napísať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára