piatok 30. augusta 2013

KEĎ RIEKY VYLIEVAJÚ SVOJE MYŠLIENKY

Skoro každý rok máme v Komárne 2.povodňovú aktivitu riek a asi každý 10. rok 3.povodňovú aktivitu. Tento rok priniesol storočnú vodu. Zaznamenávať tieto prírodné javy ma vždy fascinovalo, ale iba ako bežnú spomienku, ktorú som nezverejnil. Pri takejto storočnej vode som si povedal, že spravím niečo viacej. Porovnám zábery, keď bola vysoká povodňová aktivita, so zábermi, kedy sú rieky nízko. Nazbieral som teda niekoľko vhodných scén z vysokej vody a následne som čakal, kedy hladina klesne čo najnižšie. Vyhľadal som si presne tie isté miesta a zábery natočil znova. Samozrejme, že úplne rovnako to nevyšlo, keďže som si na milimeter presne neoznačil miesto filmovania. Každopádne bol výsledok uspokojujúci a splnil účel, pre ktorý som toto video zostrihal. Ľuďom teda spravím obraz, aké množstvo vody sa skoro vylialo do našich ulíc.

Strih bol jednoduchý a ostrý. Najprv som skúsil prelínačky, ale keď záber nebol 100% rovnaký ako ten druhý, tak to nevyzeralo vôbec dobre. Ostal som teda pri ostrom strihu, ktorý spĺňal moje požiadavky.

Videjko skúsim posunúť ďalej. Uvidíme, kde všade sa podarí zverejniť :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára