piatok 23. augusta 2013

WTFm

Lyžovanie ma vždy lákalo a bola otázka času, kedy to vybuchne. Minulú sezónu (2012/2013) sa aj tak stalo. Lyžoval som tak často ako žiadnu sezónu. Ale nie je to len o lyžovaní, ale aj o partií s ktorou človek ide. Vďaka tomu, že som bol obklopený báječnými ľuďmi vzniklo aj toto video. Síce mi dlho trvalo, kým som sa pustil do zostrihu, ale som rád, že som to spravil, lebo spomienky práve na lyžovačku vo Francúzkej Mulde bola niečo na čo sa nezabúda. O to väčšiu hodnotu má toto video, ktoré nám pripomenie ako fantasticky bolo.

Viac ako mesiac mi trvalo nájsť vhodnú skladbu. Vypočul som si okolo 550 skladieb kým som natrafil na Hadouken- Levitate. Aj keď skladba bola použitá vo videu People are awesome, ktoré je populárne, som v nej videl presne tie črty, ktoré potrebujem do môjho zostrihu. Do tejto skladby som vložil aj kúsky z remixu od Kovena, ktoré mi fantasticky sadli do niektorých záberov (ako napr. scénka s lavínou). V zostrihu som nepoužil veľa špeciálnych efektov. Iba slow-motion a sem tam nejaké stabilizovanie obrazu. Akurát intro bolo zostrojené v Adobe AE. Ale úprimne povedané, nie som s ním spokojný. Čas ma tlačil a tak som už nespravil nový. S výsledným zostrihom som spokojný a najviac sa mi páči táto scéna (link) , kde som použil spomínané slow-mo a digitálny zoom. Nerád používam digitálny zoom, keďže ničí kvalitu, ale v tomto prípade mi to tam náramne sadlo.

Z lyžovačiek mám ešte pár projektov rozrobených, tak je otázka času a pribudnú ďalšie.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára