piatok 13. decembra 2013

MAKOV LYŽOVAČKA 2013 (feb)

To, že nestíham, že sa mi nechce alebo neviem, dokazuje nasledovné video. Až po necelých 10 mesiacoch som sa k nemu dostal a zostrihal rodinnú lyžovačku v Makove. Aj tak som to odflákol, podľa bratových slov. Priznám si to, dalo by sa to lepšie spraviť, ale kedže mám toho v poslednej dobe vyše hlavy musel som sa uskromniť. Hlavným účelom videa bolo nabudenie sa do novej lyžiarskej sezony. Tento účel plne spĺňa, aspoň z mojej strany, kedže pri strihaný som dostal neuveriteľnú chuť vyraziť na lyže. No doposiaľ sa mi to nepodarilo a moja nedočkavosť iba naďalej stúpa.

Video je zostrihané do štyroch častí, prevažne podľa hudby. Nemá žiaden chronologický postup a tak sú strihy porozhadzované hore-dole. Záver je okorenený nespočetným množstvom pádov. Našťastie bez zranení ;)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára