pondelok 16. decembra 2013

SNEŽNÁ BÚRKA

Sem tam nám príroda ponúka pozoruhodné úkazy, ktoré sa oplatia zaznamenať. Takou bola aj Supercela v Komárne v roku 2011, ktorá sa náramne podobala na tornádo. Tento úkaz sa mi podarilo nahrať. Aj tento krát sa mi podarilo zachytiť pozoruhodný úkaz, ktorý sa nedeje každý deň. Snežilo, hrmelo a blýskalo sa. 7. decembra o 3:30 ráno ma zobudilo hrmenie. Predpokladal som, že znova začínajú ľudia pred Silvestrom hádzať petardy. Ale keď ma oslepilo svetlo s okien, vedel som, že to bude niečo iné. Nečakal som že sa to zopakuje. Veď je priam absurdné aby šľahali blesky počas toho keď sneží. Ale dialo sa to nasledujúcich 20 minút. Neváhal som a začal som zaznamenávať oblohu. Podarilo sa mi nahrať dva blesky. Bohužiaľ ich zakrývali oblaky a tak vidieť na zábere len silné zablysknutie. Každopádne som nič podobné zatiaľ nezažil. Krátke video je tu:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára